💠 Jakie informacje możemy przekazywać pacjentom i w jaki sposób?
💠 Jaka właściwie jest definicja „reklamy” w odniesieniu do pracy lekarza?
💠 Czy na podstawie dotychczasowego orzecznictwa wobec produktów leczniczych możemy przewidywać, jak kształtować się będzie ocena materiałów w social mediach w odniesieniu do Ustawy o Wyrobach Medycznych?
➡️ na te i inne pytania odpowiada 𝗮𝗱𝘄. 𝗠𝗶𝗰𝗵𝗮ł 𝗚𝗮𝗷𝗱𝗮 – adwokat, członek Członek Rady Ekspertów Parlamentarnego Zespołu ds. Medycyny Estetycznej, ekspert Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych. (zapis wykładu z I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Prawo w medycynie – medycyna w prawie” – Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, 19-06-2023)